Gyakori kérdések

Milyen módon van megoldva a termékek szállítása?
Áruk a DPD futárszolgálatokkal, illetve a Magyar Postával küldjük, Csomagküldő – átvevőhely.

Milyen fizetési módokat használhatok?
Az árut nem csak utánvéttel fizetheti ki (DPD, Magyar posta futárszolgálatnál készpénzzel), a megrendeléseket kifizetheti banki átutalással is, illetve online módon.

Mennyi a szállítási idő?
Miután a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak (DPD, Magyar Posta), ezt 2-3 munkanapon belül kézbesítik az ügyfélnek.

Milyen garanciát az árukon?
Áruk garanciája általában kettő év.

Tudom-e még bővíteni a megrendelést, ha már elküldtem azt?
A megrendelés elküldése után felveheti velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mail segítségével. Ha az áru még nem lett elküldve, akkor a megrendelést kibővítjük.

Mennyire kötelező érvényű az áru elérhetőségének ideje?
A közzétett elérhetőségi idők csak tájékoztató jellegűek. Ezek az egyes szállítók lehetőségeitől függenek. Az áru a jelölt időpontban általában rendelkezésre áll, ha valamilyen okból mégsem elérhető a termék vagy felmerül valamilyen probléma a szállítással kapcsolatban, akkor erről haladéktalanul tájékoztatjuk a vevőt.

Vissza lehet-e adni az árut, ha az nem megfelelő?
Igen, az árut az átvételtől számított 14 napon belül visszaküldheti. A nem használt, megvásárolt
terméket kifogástalan állapotban visszaküldheti az eredeti dobozában. A gyors ügyintézés miatt használja a megfelelő űrlapot.

Mikor kapom meg az átutaláshoz szükséges adatokat, ha az előrefizetést választottam?
Miután megkapjuk és feldolgozzuk az Ön megrendelését, azonnal információ e-mail. Ha a megrendelést hétvégén vagy ünnepnapokon teszi fel, a fizetési utasításokat a következő munkanapon küldjük meg.

Honnan tudhatom meg, hogy a pénzem megérkezett a számlájukra?
A kifizetés után kapni fog egy e-mailt a megrendelés állapotának változásáról, amely fizetettre változik.

Hol tudom bejelenteni a reklamációt és hol találom meg a reklamációm állapotát?
Reklamációt be lehet jelenteni telefonon vagy a következő űrlap kitöltésével. A telefonszámunk a következő: +36 1 323 7716. Itt tud majd információt kérni a reklamáció állapotáról is.

Mit kell küldenem az áruval, ha az árut reklamáció miatt küldöm vissza Önöknek?
A reklamált áruhoz a számla másolatát és egy kísérőlevelet (a reklamálás okának a feltüntetésével) kell megküldenie.

Mennyi ideig tart az áru reklamálása?
Munkatársaink mindent megtesznek, hogy a reklamációt a vásárló megelégedésére a lehető leghamarabb megoldják. A reklamáció feldolgozására 30 nap biztosított.